Dag 14 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Tjarda Schaaf

06 Juni 2014 | Ghana, Accra

na het ontbijt vanochtend zijn Leanne en ik naar 2 van de basisscholen gegaan om de oudermeeting te bevestigen. helaas is het bij 1 sowieso en 1 bijna zeker niet gelukt om een datum te plannen die binnen onze verblijfsperiode valt. daarna zijn we naar de bank gefietst om geld te pinnen en toen hadden we lunch met spaghetti en ei. in de middag een stukje gewandeld en mijn stof weggebracht om een jurk van te laten maken. vervolgens weer naar het weeshuis gegaan waar vandaag gezondheidszorg op het programma stond. we hebben het over eten gehad en de kinderen vonden het geweldig. vooral de spelletjes die we er bij hadden bedacht. als avondeten hebben we kip stoofpot gehad. jammer dat alle botten er nog in zaten maar wel super lekker! helaas is er de hele avond al geen stroom en regent het pijpenstelen. veel kaartspellen en op tijd op bed!