Dag 10 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Tjarda Schaaf

02 Juni 2014 | Ghana, Accra

Daarna gaf Edem ons een rondleiding door Accra en nog steeds niets van de monteur gehoord! Daarna nog weer even gewandeld. Die Ghanese jongen blijft me maar smssen... heel irritant en gewoon negeren. Leuk was dat Leanne van iemand de uitnodiging kreeg om op het dak (soort bar) van het hotel naast ons een biertje te komen drinken, dus dit hebben we gedaan! We hebben genoten, op hoogte, van bier en de zonsondergang boven Accra. Echt heel mooi. Daarna naar het restaurant gegaan waar ik 2 dagen geleden ook ben geweest. Iets met pasta en kaas gehad en we hebben veel gekletst. Nu slapen. Edem had het er over dat hij morgen om 09:00 wil vertrekken richting kpando, dus de auto zal wel gemaakt zijn?

Feitjes:

- ik wordt gek van die Ghanese jongen
- Edem heeft hele bijzondere verhalen over bepaalde kinderen in Kpando
- je moet uitkijken waar je loopt, anders wordt je zo overreden door een taxi