Dag 9 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Tjarda Schaaf

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2014 | Ghana, Accra

Vandaag was ik helemaal alleen en ik moet zeggen dat dit behoorlijk saai was! Na het ontbijt ben ik met Fidelis naar het strand gegaan. Hij was alleen vergeten hoe we er moesten komen dus conclusie: heel Accra gezien! Eenmaal bij het strand aangekomen bleek dat je alleen via de boot naar het strand kon. Dit zag ik met hem niet zitten en wilde weg kunnen als ik het zei, dus loog ik dat ik zeeziek was. We zijn naar een ander strand gegaan en zijn op van die chille strandstoelen gaan liggen. Ook hier probeert iedereen zijn spul weer te verkopen. Echt super irritant. Na nog een strandwandeling te hebben gemaakt zijn we weer terug gegaan naar de guesthouse. Uit verveling de was maar gedaan, studeren, sudoku's maken etc. Ik wilde op den duur een sigaretje gaan roken, toen een Ghanees in een Arjan Robben shirt me aansprak. Na een tijdje gebabbeld te hebben bleek hij Edem te zijn van united projects... hoe weird! Nu samen met hem Leanne en een andere vrijwilliger van het vliegveld halen en dan rustig aan doen!

Feitjes:

- volgens mij heeft die Ghanese jongen een oogje op mij ofzo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

GHANAAA

vakantie + vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Dag 29

20 Juni 2014

Dag 28

19 Juni 2014

Dag 27

18 Juni 2014

Dag 26

17 Juni 2014

Dag 25

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 11945

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 22 Juni 2014

GHANAAA

Landen bezocht: