Dag 20 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Tjarda Schaaf

12 Juni 2014 | Ghana, Accra

Vanochtend na het ontbijt zijn we vertrokken naar de Donum dei school,omdat we daar om 09:00 een meeting zouden hebben. Toen we daar aankwamen bleek de meeting verplaatst te zijn naar 10:00. De meeting verliep prima. Eerst werd er een gebed gedaan waarop vervolgens een aantal algemene dingen besproken werden daarna was het onze beurt. Wederom was het weer een les die heel interactief was en ook hier was er al veel basiskennis. Ook dacht iedereen goed mee. Toen we klaar waren kregen we als bedankje zelfs koekjes en malt bier. Het hoofd van de school was sowieso een hele lieve vrouw! Er waren maar liefst 90 mensen op de meeting en alles wat we uitdeelden(tandenborstels, tandpasta en raggers) waren in een keer op. Als lunch hadden we omelet. In de middag hebben we een interview gedaan met een meisje dat gisteren op de meeting was en daarna zijn we weer naar het weeshuis gegaan. Helaas werd het echt noodweer en ik vermoed dat dit de hele avond aan zal houden. Als avondeten hadden we rijst en kip. Tijdens het avondeten viel de stroom weer uit en dit hield aan tot 01:00 dus vroeg op bed gegaan!