Dag 29 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 29

Door: Tjarda Schaaf

21 Juni 2014 | Ghana, Accra

Vandaag was echt mijn allerlaatste dag in Ghana. Eerst ontbeten met toast en jam. Daarna even lekker gedoucht en toen begonnen met spullen in te pakken. Om 12:00 kwam de taxi ons oppikken om ons naar Cape Coast te brengen. Vanuit hier hebben we een Ford naar Accra genomen en daarna een taxi naar het vliegveld. De Ford was een drama. De afstand tussen de stoelen was te klein voor mijn bovenbenen en 3 uur zo opgevouwen met hobbels etc. is totaal oncomfortabel. Op het vliegveld heb ik mister James nog weer ontmoet (onze gids van de eerste week). Hij had een Nederlandse jongen bij zich waar hij wel over had verteld. Het was echt heel leuk om hem nog even te zien! Nu net ingecheckt en langs de douane gegaan. Om 20:50 gaan we vliegen gedurende de hele nacht en dan zijn we weer terug in Nederland! Raar om hier weg te gaan, nu je echt al een gedeelte van de bevolking bent geworden, maar ook weer fijn om naar huis te gaan. Zeker een ervaring om nooit te vergeten!

• 22 Juni 2014 - 17:34

Arenda:

Goede vlucht en daarna welkom thuis met alle verhalen en foto's. Een prachtig verslag en fijn dat het zo goed is gegaan. Liefs je moedertje