Dag 26 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 26 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 26

Door: Tjarda Schaaf

18 Juni 2014 | Ghana, Accra

Vanochtend heel rustig aan gedaan. We hebben voor vandaag ook niet zo veel meer op de planning staan. Uit verveling dus maar begonnen met het schrijven van de conclusie van ons project verslag. Als lunch hadden we spinazie met gekookte yam, maar dit keer was het niet zo'n succes omdat ze er vis in had gedaan. Heb nog even geprobeerd geld te pinnen maar er was storing. Daarna afscheid genomen van sister Juli onze kledingmaakster. Ook nog langs 1 van de scholen geweest om ons lesmateriaal af te leveren. Via whatsapp de wedstrijd van Nederland gevolgd omdat de stroom weer eens uitgevallen was. Als avondeten kip met rijst en een sausje gehad. Nu spullen pakken, nog een laatste drankje bij The Friendly spot doen en dan op bed. Morgen vertrekken we al weer uit Kpando!