Dag 11 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Tjarda Schaaf

Blijf op de hoogte en volg

03 Juni 2014 | Ghana, Accra

Vannacht heb ik echt waardeloos geslapen. Ik heb een mega diarree aanval gehad. Dit heeft de bestelling hele dag geduurd en is nog steeds niet klaar. Edem vond het eerst niet verstandig voor mij om te reizen en zei dat hij dan donderdag wel terug kwam om mij op te halen. Dit zag ik natuurlijk niet zitten en gelukkig ging het in de loop van de ochtend iets beter zodat ik toch mee kon. We slapen vannacht bij Edem thuis en vanaf morgen gaan we naar zijn moeder. Dit om mij nog wat rust te geven, normaal voedsel en een normaal toilet. Als mijn buikje niet beter is morgen moet ik een malaria test laten doen. Na een beetje gewone rijst met kip te hebben gegeten zijn Leanne, Kory en ik gaan bitchen.. een kaartspel. Kortom een mindere dag vandaag en maar vroeg op bed!

  • 06 Juni 2014 - 15:34

    Froukje Krol:

    Oeps, wat naar, nichtje. Beterschap gewenst hoor!

    Groetjes, Froukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

GHANAAA

vakantie + vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Dag 29

20 Juni 2014

Dag 28

19 Juni 2014

Dag 27

18 Juni 2014

Dag 26

17 Juni 2014

Dag 25

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 11909

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 22 Juni 2014

GHANAAA

Landen bezocht: