Dag 11 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Accra, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Tjarda Schaaf

03 Juni 2014 | Ghana, Accra

Vannacht heb ik echt waardeloos geslapen. Ik heb een mega diarree aanval gehad. Dit heeft de bestelling hele dag geduurd en is nog steeds niet klaar. Edem vond het eerst niet verstandig voor mij om te reizen en zei dat hij dan donderdag wel terug kwam om mij op te halen. Dit zag ik natuurlijk niet zitten en gelukkig ging het in de loop van de ochtend iets beter zodat ik toch mee kon. We slapen vannacht bij Edem thuis en vanaf morgen gaan we naar zijn moeder. Dit om mij nog wat rust te geven, normaal voedsel en een normaal toilet. Als mijn buikje niet beter is morgen moet ik een malaria test laten doen. Na een beetje gewone rijst met kip te hebben gegeten zijn Leanne, Kory en ik gaan bitchen.. een kaartspel. Kortom een mindere dag vandaag en maar vroeg op bed!

• 06 Juni 2014 - 15:34

Froukje Krol:

Oeps, wat naar, nichtje. Beterschap gewenst hoor!

Groetjes, Froukje