Dag 1 - Reisverslag uit Dodowa, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Dodowa, Ghana van TjardaSchaaf - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Tjarda Schaaf

24 Mei 2014 | Ghana, Dodowa

Vandaag was een hele lange dag. Om 5:15 uur Nederlandse tijd opgestaan om richting Schiphol te vertrekken. Om 11 uur was het zover: we vlogen naar Frankfurt, dit was een korte vlucht van +/- 1,5 uur vliegen. Na even wachten daar konden we om 14:30 uur naar Accra vertrekken. We zijn hier om 18:55 uur lokale tijd geland (2 uur vroeger als Nederland). Na veel lange rijen wachten onze koffers gepakt en daar stond de man "Mister" James van Untamed Travelling op ons te wachten. De aankomst hal stond vol Ghanezen die de Europaleague aan het kijken waren en uitgebreid aan het joelen waren. Mama wilde graag nog wat eten, want 8 uur groen worden en niet eten eist zijn tol. Na een berg tosti's doorgereden naar Dodowa. Het leken in het donker een beetje de favella's van Brazilië. De guesthouse Sunbird Lodge is prima. Het is hier klef warm dus hopen op een beetje slaap.